Assassin’s Creed Origins se apropie de lansare, iar dezvoltatorul Ubisoft a dezvăluit specificațiile minime pentru PC și cerințele de sistem pe care trebuie să aveti pentru a va putea juca titlul. Compania spune că optimizarea jocului pentru PC a fost foarte importantă, deoarece a făcut jocul accesibil jucătorilor pe o gamă largă de sisteme.
Versiunea PC a fost dezvoltată în paralel cu toate celelalte versiuni de către echipa principală din Montreal, în colaborare cu echipa noastră dedicată versiunii de PC din cadrul Ubisoft Kiev”, a declarat Jose Araiza, producătorul coordonator al Assassin’s Creed Origins. „Această abordare a fost adoptată în timp ce caracteristicile jocului au fost proiectate, făcând comenzile de pe tastatura și mouse-ul sa fie o parte completă a ecuației din primul moment.”
Araiza a declarat că cerințele minime de sistem vor fi aceleași cu cele ale lui Assassin’s Creed Syndicate, care au fost publicate acum doi ani. „Aceasta înseamnă că gama de computere ce vor putea rula jocul este mai mare decât oricând”, a spus el.
Cerinte Minime de Sistem
Sistem de operare: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (numai versiuni pe 64 de biți)
Procesor: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz sau AMD FX-6350 @ 3.9 GHz sau echivalent
Placa video: Nvidia GeForce GTX 660 sau AMD R9 270 (2048 MB VRAM cu Shader Model 5.0 sau mai mare)
RAM: 6 GB
Rezoluție: 720p
Presetare video: cea mai mică
Cerințe de sistem recomandate
Sistem de operare: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (numai versiuni pe 64 de biți)
Procesor: Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz sau AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
Placa video: Nvidia GeForce GTX 760 sau AMD R9 280X (3GB VRAM cu Shader Model 5.0 sau mai mare)
RAM: 8 GB
Rezoluție: 1080p
Presetare video: Ridicată
Assassin’s Creed Origins se lanseaza pe PC-uri, Xbox One și PlayStation 4 pe 27 octombrie. Aceasta este cel mai recent titlu din seria care a fost lansata pe piata in urma cu aproape zece ani. Titlul va fi cel de-al zecelea din seria Assassin’s Creed și succesorul jocului Assassin’s Creed Syndicate din 2015.
Jocul are loc în Egiptul Antic, în timpul dinastiei Ptolemeice și povestește o istorie ficțională a evenimentelor din lumea reală. Jucătorul intră în rolul unui bărbat Medjay pe nume Bayek în timp ce acesta îi protejează pe oameni de diferite amenințări. Povestea istorisește originea conflictului dintre Asasini, care luptă pentru pace prin libertate, și o cabală secretă—precursorii Templierilor—care luptă pentru pace prin control.
Assassin’s Creed Origins este un joc de acțiune-aventură și stealth, jucat din perspectiva persoanei a treia. Jucătorii completează misiuni—povești lineare cu obiective prestabilitate—pentru a progresa în campanie, câștiga puncte de experiență și obține noi abilități. În afara misiunilor, jucătorii se pot plimba liber prin mediul open world pe jos, cu ajutorul cailor, cămilelor, sau bărcilor, pentru a explora locații, completa misiunile secundare opționale și debloca arme și echipament.
Spre deosebire de jocurile anterioare ale seriei, nu vor mai exista structuri înalte cățărabile care deblochează zonele hărții. Funcția „eagle vision”, care le permitea jucătorilor să cerceteze o zonă prin evidențierea inamicilor și obiectelor, va fi înlocuită de companionul-vulture.Jucătorii pot îmblânzi diferite animale de pradă, care vor putea fi folosite ca și companion și îi vor putea ajuta împotriva inamicilor. Odată cu Origins, își vor face reapariția în serie luptele pe mare, explorările subacvatice și jefuitul mormintelor.
Jocul va conține și mecanici de luptă revizuite. Jocurile anterioare din seria Assassin’s Creed foloseau un sistem de animații împerecheate în care, atunci când jucătorul-personaj intra în luptă cu un inamic, bătălia era dictată de o serie de animații prestabilite, bazate pe comenzile jucătorului și mișcări de AI predeterminate. Assassin’s Creed Origins va face schimbarea către un sistem „hit-box”. Când jucătorul mânuiește o armă, va putea lovi orice se află în preajmă, permițându-i să lovească inamicii direct, să lezeze diferite părți ale corpului, dar și să-l rateze complet pe inamic.
Armele sunt sortate în opt categorii, în funcție de forță, viteză și distanța pe care o acoperă Inamicii sunt bazați pe câteva arhetipuri de bază care folosesc o varietate de tactici în luptă și care, în combinație cu sistemul hit-box, îl vor forța pe jucător să învețe atribuțiile fiecărei arme și să-și modeleze stilul de joc pentru a reuși în luptă. De vreme ce și inamicii vor folosi sistemul hit-box, jucătorul va fi echipat cu un scut și va trebui să-și pună în echilibru capabilitățile ofensive și defensive proprii. Locațiile din lumea jocului sunt proiectate pentru ca jucătorul să aibă posibilitatea de a-și alege stilul de joc pentru completarea misiunilor, fie el unul de luptă sau de stealth.
Origins va introduce un sistem de arenă, unde jucătorul se va lupta cu inamici veniți crescător în valuri, iar totul va culmina cu un boss fight. În timp ce arena va fi incorporată în povestea principală, ea va fi de sine stătătoare în narațiune. Jucătorii vor putea debloca arme adiționale și echipamente prin completarea de lupte în arenă.
O actualizare ulterioară pentru joc va adăuga „Discovery Tour”, un mod sandbox ce le va permite jucătorilor să exploreze liber lumea open world fără misiuni, și să se îmbarcheze în tururi ghidate care evidențiază aspecte ale istoriei egiptene.