Fortnite este deja unul din cele mai accesate jocuri de pe glob iar acum din cauza pandemiei de coronavirus are parte de o popularitate enorma in Italia.
Multe guverne au decis închiderea școlilor, organizatorii de concerte au decis anularea acestor evenimentele, Disneyland a fost inchis, iar asta a facut ca multi sa caute jocuri online.
Pe măsură ce populația Italiei a început să stea acasă, magazinele au fost inchise, dar si baruri si restaurante. pe langa masura ca elevii sa stea acasa în efortul de a încetini răspândirea coronavirusului pandemic, companiile de telecomunicații au observat o creștere spectaculoasa a traficului de date.
Cantitatea de date care trece prin rețeaua națională a Telecom Italia SpA a crescut cu mai mult de două treimi în ultimele două săptămâni, a spus compania. O mare parte din acea activitate suplimentară se datorează jocurilor online, precum „Fortnite” și „Call of Duty”, care pot implica mai mulți jucători și pot prelua mai multă lățime de bandă decât programele software pentru afaceri și aplicațiile de apeluri pentru conferințe video utilizate de adulții care lucrează de acasă.
Asadar, o mare parte din acest trafic provine de la jocuri video, cum ar fi Fortnite și Call of Duty, pentru ca ambele titluri permit jucătorilor sa joace unul împotriva celuilalt pe câmpurile de luptă online. Iata asadar o modalitate prin care copiii fortati sa stea acasa pastreaza legatura unii cu ceilalti iar jocuri precum Fortnite au parte de o popularitate crescuta in aceasta perioada in Italia.
„Am raportat o creștere de peste 70% a traficului de internet pe rețeaua noastră fixă, cu o contribuție mare din partea jocurilor online precum Fortnite”, a declarat directorul executiv al Telecom Italia, Luigi Gubitosi, într-un raspuns anterior oferit celor de la Bloomberg.
Epic, care a lansat Fortnite, nu a spus inca daca a inregistrat o crestere exploziva a numarului de jucatori. Activision, publisherul ce a lansat Call of Duty: Warzone, cea mai nouă completare a seriei sale, a atras 6 milioane de oameni să joace în primele 24 de ore de la lansare. „Abia începem”, a replicat compania intr-un tweet.
Pe măsură ce din ce in ce mai mulți oameni din întreaga lume sunt sfatuiti sa țină distanța unul de celălalt, să muncească de la distanță și, în mod ideal, să stea acasă, nu este de mirare atunci că unii oameni se retrag în lumea online ca o evadare mentală din real.