Experientele realitatii augmentate sunt inca in faza incipienta, dar pentru ca Android ruleaza pe atat de multe dispozitive, nu se poate presupune intotdeauna ca aceste telefoane vor avea hardware dedicat pentru a crea efecte suplimentare.
În timp ce Apple deja avansează cu AR și împachetează o cameră de tip Kinect în partea din față a seriei de telefoane iPhone X, Google își îmbunătățește software-ul pentru a funcționa chiar și fără capabilități cum ar fi hardware-ul de detectare a profunzimii ce va fi prezent pe noul LG G8.
Ultima versiune a Google ARCore, versiunea 1.7, poate crea un mesh 3D de 468 puncte a feței unui utilizator folosind doar camera frontală, suficient de bună pentru a aplica efecte de filtrare precum cele observate în GIF-ul postat de echipa de dezvoltare.
Cheia este să vă asigurați că aplicațiile pot urmări unde trebuie să pună totul și să evitati efectele ciudate pe care le puteti vedea uneori folosind cu lucruri cum ar fi filtrele Snapchat. De asemenea, 9to5Google evidențiază ca lista de dispozitive care pot rula ARCore se extinde, cu noi adăugiri precum familia Moto G7 și Vivo Nex Dual Display Edition.
Lucrurile merg insa dincolo de API-ul Augmented Face, cu „Elemente ARCore”. Acestea permit dezvoltatorilor să implementeze cu ușurință tehnologia care ajută software-ul să detecteze suprafețele pentru a plasa obiecte virtuale și apoi să utilizeze gesturi pentru a le manipula sau redimensiona.
Până în prezent, multe dintre experiențele din aplicațiile lansate de AR au fost lansate pe iPhone. Modul AR+ pentru Pokemon Go a durat aproape un an pentru a face saltul pe Android – dar cu ajutorul instrumentelor de dezvoltare a software-ului sperăm că vom vedea mai multe caracteristici disponibile pentru proprietarii diferitelor dispozitive Android.