Threads a depășit pragul de 150 de milioane de utilizatori activi zilnic, potrivit lui Mark Zuckerberg, în cadrul apelului de rezultate Meta pe T3 2025. Compania a raportat anterior, în august, peste 400 de milioane de utilizatori activi lunar. Creșterea este însoțită de o consolidare a monetizării pe platformă.
Meta spune că timpul petrecut în Threads a crescut cu 10% în trimestru, pe fondul îmbunătățirii sistemelor de recomandare bazate pe inteligență artificială. În același timp, compania consideră că aplicația este „pe drumul” de a deveni liderul categoriei sale.
Reclame: rulare globală și formate în extindere
CFO-ul Susan Li a precizat că „reclamele rulează acum la nivel global” în feedul Threads, Meta urmând „playbook-ul obișnuit” de optimizare a formatelor și performanței înainte de a crește livrarea. Publicațiile de profil notează și extinderea tipurilor de formate, inclusiv reclame video.
Control mai fin al algoritmului
Adam Mosseri (Instagram) a anunțat testarea unor controale de personalizare a recomandărilor pe Instagram și a spus că echipa explorează aducerea unor instrumente similare în Threads. Scopul este ca utilizatorii să poată „regla” mai ușor ce tipuri de conținut văd.
Cifre și context
În august, Threads a depășit 400 de milioane de utilizatori activi lunar, marcând o creștere rapidă față de primăvară. Noul prag de 150 de milioane de utilizatori activi zilnic vine în paralel cu optimizări de recomandare și cu accelerarea planurilor de monetizare.
De ce contează
Pentru utilizatori, controalele de personalizare pot însemna un feed mai relevant și o experiență mai predictibilă. Pentru advertiseri, rularea globală a reclamelor și apariția de noi formate creează un mediu mai clar de planificare și testare, într-o platformă care își crește constant baza de utilizatori.







