Meta începe să testeze o experiență asemănătoare cu TweetDeck pentru Threads. Aceasta va permite utilizatorilor Threads să creeze fluxuri personalizabile care sunt stivuite într-o interfață de coloană pe web – la fel cum făcea TweetDeck înainte de a deveni un serviciu plătit și de a fi redenumit X Pro anul trecut.
„Dacă sunteți în test, puteți alege să păstrați lucrurile simple cu un singur feed sau să adăugați coloane separate pentru căutările preferate, etichete, conturi, postări salvate și notificări”, explică purtătorul de cuvânt al Meta, Seine Kim, într-o declarație pentru The Verge. „Puteți alege ca anumite coloane să se actualizeze automat în timp real.”
Meta va selecta utilizatorii Threads pentru a testa această nouă experiență în versiunea web a Threads, iar o captură de ecran arată că este foarte asemănătoare cu TweetDeck. Puteți alege dacă o coloană se actualizează automat cu cele mai recente postări și să fixați coloane pline de rezultate de căutare sau postări de pe profilul unui singur utilizator.
Această nouă interfață este probabil un răspuns la plângerile frecvente ale utilizatorilor puternici ai Threads cu privire la faptul că sunt forțați să intre în feed-ul For You, alimentat de algoritmi, de fiecare dată când vizitează Threads pe web. Threads are un feed Following în timp real, dar trebuie să marcați următorul URL sau să schimbați de fiecare dată când încărcați Threads pe web. Același lucru se întâmplă și în aplicațiile mobile, deoarece Meta a ascuns feed-ul Following sub o atingere a logo-ului principal Threads.
TweetDeck a fost o aplicație terță populară pentru accesarea Twitter înainte ca firma să o achiziționeze în 2011. Caracteristici precum suportul pentru mai multe conturi și fluxurile personalizabile au făcut din ea un instrument popular pentru utilizatorii puternici, jurnaliști și comercianți care foloseau Twitter zilnic. Acum trebuie să plătiți pentru un cont X Premium (8 dolari pe lună) dacă doriți să accesați X Pro.
Alături de această nouă interfață de tip TweetDeck pe Threads, Meta lansează și o filă cronologică recentă pentru căutările pe serviciu. „Rezultatele căutărilor de aici sunt în continuare evaluate din punct de vedere calitativ, dar acum le puteți vedea în ordine cronologică”, spune șeful Instagram, Adam Mosseri.