Microsoft Corp a prezentat duminică următoarea generație a consolei de jocuri Xbox, cunoscută sub numele de „Project Scarlett”, aceasta urmand sa fie lansata in vara anului 2020.
Dispozitivul va fi de patru ori mai puternic decât consola Xbox One X și va fi alimentat de un chip Advanced Micro Devices, a declarat compania în timpul conferinței sale Xbox E3 din Los Angeles.
Consola va afișa până la 120 de cadre pe secundă sau de două ori mai multe decât TV-ul mediu și va include o unitate SSD, a declarat Microsoft, permițând încărcarea jocurilor mult mai repede decât pe hard disk-urile mai vechi.
Ultima versiune a popularului joc video „Halo” al Microsoft va fi lansată împreună cu noua consolă.
Microsoft a declarat că serviciul de stereaming de jocuri „Project xCloud” va intra în faza preview în luna octombrie. O caracteristică nouă va permite utilizatorilor să transmită jocuri direct de pe consola lor Xbox, în locul serverelor Microsoft, a spus compania.
„Acum două luni am conectat toți dezvoltatorii Xbox la Project xCloud”, a declarat Phil Spencer, vicepreședinte executiv al Microsoft pentru gaming. „Acum, serviciul de streaming pentru console va” transforma Xbox One în propriul dvs. server xCloud personal și gratuit „.
„Indiferent dacă utilizați o consolă în centrul nostru de date sau consola dvs. la domiciliu, în luna octombrie, veți putea să utilizați serviciul nostru cloud hibrid de gaminge pentru a vă juca jocurile oriunde ați merge. Locul unde te joci este acum propria ta alegere”, a spus Spencer.
Compania a anunțat „Project xCloud” în octombrie anul trecut, declarând că testează un nou serviciu de redare a jocurilor proiectat pentru a lucra pe PC-uri, console și dispozitive mobile.
De atunci, Microsoft a dezvăluit că serviciul folosește un hardware asemănător cu cel din consolele de jocuri Xbox One existente.
„Aceasta înseamnă că o bibliotecă existentă de peste 3.500 de jocuri va fi disponibila pe acest serviciu fără modificări sau ajustari cerute de dezvoltator”, a declarat Microsoft într-o postare pe blog din mai.
Analiștii au declarat că Microsoft este mai bine poziționată decât majoritatea companiilor pentru a valorifica jocurile in cloud, menționând puterea sa în infrastructură, conținutul pe care îl deține și experiența în jocuri.
Mai multe companii de tehnologie încearcă să sporească veniturile din servicii prin streaming de jocuri, inclusiv Nvidia Corp, Sony și Electronic Arts, în timp ce Amazon.com Inc se pare că lucrează și ea la propriul serviciu.