Remake-ul lui Doom din 2016 a revigorat seria. A adăugat noi elemente de gameplay și sisteme de joc care ți-au răsplătit agresiunea ca salvator al umanității, ucigașul. În funcție de modul în care ați manevrat și ați pus capăt vieților demonilor și altor amenințări, ați castigat sănătate sau muniție.
Doom (2016) te-a făcut un vânător mult mai activ – nu era un joc în care să te poți ascunde și să-ți aștepți dușmanii.
Deci, atunci când a venit vorba de sequel, Doom Eternal, provocarea a fost construirea acestuia pe acest stil de joc nou îndrăzneț. Acest lucru a însemnat o mulțime de schimbări menite să sporească și mai mult perseverenta și frenezia.
Hugo Martin, director de creatie la id Software, ne-a spus sa ne asteptam la mai putine pachete de sanatate si locuri pentru muniti punctate in jurul nivelelor, distribuite in tot jocul Doom Eternal. Jocul introduce, de asemenea, flame belch, un nou atac de companie care introduce demomni în flăcări și le provoacă sângerari ale armurilor.
Acum știm mai multe despre modul în care vor avea loc bătăliile multiplayer în Doom Eternal. Veți fi aruncati în arena de luptă împotriva mai multor demoni, fiecare oferind puteri și abilități unice, față de un ucigaș care este „complet încărcat” cu toate abilitățile din campania pentru un singur jucător. Poți fi un pistolar sau un monstru – este alegerea ta.
Asta ar însemna includerea unor arme, cum ar fi pistolul de tip cârlig. Acesta nu numai că adaugă o cale rapidă de a îndepărta distanța fata de un inamic, dar oferă și o altă tehnică pentru a vă deplasa în jurul nivelurilor și a rămâne atent la haosul din jur.
Cu Doom 2016, Martin a spus că arcul final al jocului a suferit o lipsă de monștri noi, dar că aceasta nu ar fi o problemă în ceea ce priveste Doom Eternzl. El promite aproape dublul tipurilor de monștri și lupte noi în „fiecare nivel, până la sfârșit, vor exista lucruri pe care nu le-ați văzut”.
Jocul va fi lansat pe 22 noiembrie 2019 pentru Google Stadia, Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4 și Xbox One.