Va aduceti aminte de jocul open world Star Wars de la EA GAMES, care promitea posibilitatea vanarii de recompense în universul seriei? Oricine? Nu? Nu contează, a fost oricum anulat.
EA Vancouver a anulat proiectul, conform raportelor celor de la Kotaku, pe care l-a moștenit în 2017 după ce și-a închis filiala – și dezvoltatorul original al titlului – Games Visceral (de la Dead Space Fame).
Atunci proiectul era complet diferit. Inițial codificat „Ragtag”, jocul urma sa ofere o acțiune liniară de aventură, cu directorul jocului Uncharted, Amy Hennig, la cârma. EA Vancouver a reîncercat dezvoltarea, păstrând unele dintre elementele de artă și adăugând elementul lumii deschise. „A devenit clar că pentru a oferi o experiență la care jucătorii vor dori să revină și să se bucure de ea pentru o perioadă lungă de timp, era nevoie de modificarea designului”, a declarat compania în acel moment.
Anularea jocului marchează o serie lunga de greșeli pentru lansarea titlului Star Wars de la EA Games. Primul titlu, Star Wars: Battlefront, a primit critici din cauza conținutului său slab și lipsa unei campanii single player. Lucrurile s-au agravat si mai mult cand utilizatorii au facut cunostinta cu asa numitele loot-boxes pentru avantaje in joc. O lume deschisa de joc prin universul Star Wars poate că ar fi ajutat EA sa mearga spre directia corecta, dar, din păcate, nu a fost să fie.
Pentru cei care încă spera la o acțiune intergalactică, se pare că EA lucrează la un proiect „Star Wars” de dimensiuni mai mici, ce ar urma sa fie lansat la sfârșitul anului 2020, potrivit celor de la Kotaku. Și studioul Titanfall Respawn intenționează, de asemenea, să lanseze Jedi: Fallen Order în toamnă.